Se poate revoluționa revoluția? Pentru noi, la InLei®, răspunsul nu este deloc evident. E nevoie de timp, energie, ambiție și curaj pentru a te îmbarca într-o nouă aventură, fără a avea nicio garanție a succesului. Dar se poate reuși!
Care a fost cea mai mare temere pe care am avut-o?
Cu siguranță aceea de a nu egala sau depăși rezultatele excelente pe care le obținusem deja. Proiectele de acest tip necesită ani de investiții și resurse. Nu toată lumea are curajul de a risca atât de mult, mai ales în cazul în care are deja o linie excelentă de produse de înaltă calitate.
MARELE MOMENT SE APROPIE. Facem progrese mari și vrem să vă purtăm pas cu pas într-o călătorie prin noutățile care ne așteaptă în 2024.
Ideea
Decizia de a reînnoi linia tradițională InLei® Lash Filler își are originea în anii 2019 și 2020. Fiind deja implicați în procesele de producție și având în vedere ultimele tendințe, am decis să îmbunătățim formulele de produs, pentru a satisface cererea în creștere a pieței pentru produse mai „verzi”, fără ingrediente de origine animală.
Lumea produselor cosmetice este în continuă evoluție, iar fiecare inovație aduce cu sine noi provocări și oportunități. Tranziția către ingrediente sustenabile, precum cheratinele de origine vegetală, reprezintă un pas enorm înainte. Dar, ca orice schimbare majoră, necesită teste aprofundate care garantează calitatea și eficacitatea produsului, fără niciun compromis. Doar timpul, cercetarea și aplicațiile practice pot dovedi dacă ingredientele noi pot cu adevărat egala sau depăși performanța formulelor tradiționale. Dar, cu implicare și hotărâre, viitorul pare promițător.
În plus, am remarcat în industria lashmakerilor, necesitatea din ce în ce mai mare de a accelera tratamentele, de a garanta rezultate curate și de a reduce la minimum reacțiile alergice. Era nevoie de multă muncă! Așa că, am stat de vorbă cu cosmetologii și chimiștii noști de încredere și am început aventura către o nouă linie de produse care să răspundă tuturor dorințelor.
Cine s-ar fi gândit că vom avea nevoie de o durată de timp de trei ori mai mare decât în cazul primei linii de produse?
Dezvoltarea
În paralele cu dezvoltarea unei formule vegane, am optimizat și formula și metoda de curățare, pentru a obține un tratament mai verde, mai rapid și mai curat. Obiectivul era clar: accelerarea și simplificarea procedurii, fără a compromite în niciun fel calitatea rezultatului final din punct de vedere al curbării și îngroșării genelor.
După testarea mai multor formule și efectuarea de numeroase modificări, eram pregătiți. Dar nu pentru lansarea produsului. Ci pentru o altă rundă de teste de eficacitate, efectuate într-un laborator de teste clinice. Acesta era un pas esențial pentru a putea garanta funcționarea reală a produsului în ceea ce privește îngroșarea genelor. În perioada octombrie-decembrie 2022, am efectuate teste în cadrul unui renumit laborator din Milano.
De data aceasta, provocările au fost multiple:
- Teste efectuate pe 40 de modele de diverse etnii (față de 20 de teste efectuate în cazul liniei clasice Lash Filler), cu un total de 120 de tratamente;
- Măsurarea nu doar a grosimii, ci și a lungimii genelor;
- Teste comparative pentru evaluarea efectelor noului tratament InLei® Lash Filler, cu și fără utilizarea zilnică a serului pentru gene InLei® Adiutrix;
- Introducerea unei etape efective de „spălare” a genelor în timpul tratamentului, contrar abordării tradiționale.
Teste de eficacitate desfășurate în laborator. Trei sesiuni a 4 zile fiecare (octombrie/noiembrie/decembrie 2022)
Rezultatele
După trei luni de teste, a trebuit să mai așteptăm două luni până ce specialiștii au finalizat prelucrarea tuturor datelor și au emis raportul oficial. Așteptarea a fost puțin spus insuportabilă, și din cauza faptului că sărbătorile de Crăciun s-au suprapus peste finalizarea testelor și începerea analizei rezultatelor, ceea ce a prelungit cu siguranță durata procesului.
21 ianuarie 2023 a fost o zi memorabilă: am primit documentele oficiale și am putut informa toată echipa și reprezentanții brandului că noua formulă și noul protocol de lucru au condus la rezultate surprinzătoare care veneau să confirme efortul nostru susținut!
Rezultatele au demonstrat:
O îngroșare a genelor cu 25%
O alungire a genelor cu 9%
* Urmarea protocolului oficial de tratament de laminare InLei® Lash Filler 25.9 garantează obținerea: îngroșării firului de păr în medie cu 25% și alungirea firului de păr cu 9%, după un ciclu cumulativ de 3 tratamente.
Dar asta nu este tot. Adăugarea la tratament a serului InLei® Adiutrix timp de trei luni a condus la următoarele rezultate:
Îngroșarea firului de păr în medie cu 28%
Alungirea firului de păr cu 12%
Câteva dintre frumoasele modele care au participat la testele științifice în cadrul institutului clinic din Milano. Anul 2022.
Rezultatele erau excepționale, dar parcursul nostru era abia la început.
Este important de subliniat și faptul că am modificat în mod revoluționar tratamentul în proporție de 60%, introducând un Lash Filler cu ingrediente de origine vegetală. Am modificat protocolul, inserând o etapă de spălare și adăugând un al patrulea produs care reconstruiește genele la nivel molecular și încheie procedura de tratament.
Nu am adus modificări primelor două soluții, InLei® Lash Form 1 și InLei® Lash Fix 2, deoarece acestea au fost stabile și vegane încă de la început și au satisfăcut mereu toate cerințele din domeniu. Nu avea sens să le modificăm având în vedere că erau deja perfecte.
Ce a urmat: certificările
Se năștea, în mod firesc, o întrebare: de ce, în ciuda rezultatelor, produsele nu erau încă puse la vânzare? Răspunsul stă în faptul că a te declara „vegan” și a obține o certificare oficială sunt două lucruri diferite. Am început să căutăm cu multă seriozitate o entitate cu care să colaborăm pentru obținerea certificării: un proces care necesită verificări meticuloase și foarte multe acte.
După toate căutările, suntem mândri că am ales VEGANOK, o entitate cu o istorie de peste douăzeci de ani, recunoscută la nivel internațional. Certificarea etică de care entitatea dispune și misiunea de conștientizare în care este implicată aduc schimbări pozitive în fiecare zi, în beneficiul tuturor: pentru ființele umane, pentru animale și pentru întreaga noastră planetă.
În plus, după cum se poate observa din simbolurile prezente pe etichetele noastre, multe din materialele utilizate pentru ambalajele produselor noastre au fost alese cu gândul la conceptul de sustenabilitate. De exemplu, ne mândrim cu certificarea FSC, recunoscută la nivel internațional, care garantează un sistem de management forestier corect și trasabilitatea produselor derivate.
Dar lucrurile nu se termină aici.
Am continuat să dezvoltăm și aspectele emoționale ale ambalajelor noastre. În contextul actual, InLei® nu este doar o marcă de succes, ci reprezintă ceva mult mai profund. Ne este vorba doar despre un produs: este o entitate vie, o experiență care încearcă să implice utilizatorul din diferite perspective. Obiectivul este acela ca orice persoană care vine în contact cu produsele InLei® să perceapă valorile companiei și să le experimenteze în profunzime, în moduri care depășesc simpla percepție vizuală.
Numele de marcă trebuie să comunice fundamentele, istoricul și reputația. Trebuie să reprezinte o promisiune solidă și să stabilească o legătură profundă cu toți consumatorii. Așa cum am susținut tot timpul: chiar dacă formula este excepțională, dacă ambalajul nu este atrăgător, va fi dificil ca produsul să fie ales de client de la primul contact. Din acest punct de vedere, ne-am câștigat o anumită notorietate, grație atingerii catifelate a ambalajului nostru, parfumului delicat și culorilor vii, dar în același timp discrete. Atenția pe care o acordăm designului ambalajului egalează implicarea și dedicarea prezente în zona creării produselor, așa cum am descris mai sus.
Cum percepem această nouă linie?
O picătură limpede precum cristalul, O ATINGERE DIAFANĂ PRECUM CATIFEAUA, un elixir elegant precum un diamant… și puritatea esențială pe care fiecare ochi o merită:
LASH FILLER ȘI ARTA CARE FACE CA LUMINA TA INTERIOARĂ să înflorească
- Curată – Un cuvânt care invocă imediat imaginea tratamentului în sine. Curățenia. Reprezintă lipsa reacțiilor alergice și o privire luminoasă, bine definită și inconfundabilă.
- Delicată – Noua line e protectoare și delicată pentru piele și mai ales pentru ochi.
- Elegantă – Acest atribut reprezintă rezultatul inovațiilor și personalizărilor continue realizate special pentru brandul nostru de cei mai buni furnizori din Italia, specializați în producția de materiale precum plasticul, aluminiul și sticla.
- Esențială – Pe primul plan sunt ochii, cu accent pe esența privirii. Linia cuprinde tot ceea ce este necesar pentru efectuarea unui tratament de cea mai bună calitate, fără compromisuri.
Și încă ceva. Concepem deja un nou kit care promitem să fie și mai complet și mai emoționant decât primul. Calitatea și inovația sunt cuvintele de ordine pentru echipa InLei®. Abia așteptăm să vă dezvăluim ce avem de gând să facem!
Dar, ceea ce este cel mai important…
Când vom prezenta lumii noutățile?
Lansarea este preconizată a avea loc în martie 2024. Mai sunt de finalizat câteva etape: aprovizionarea cu câteva materii prime de calitate, rafinarea procesului industrial, rezolvarea unor chestiuni birocratice legate de înregistrarea produselor cosmetice pe diverse portaluri (având în vedere faptul că vindem în circa treizeci de țări din întreaga lume) și finalizarea organizării unui eveniment special conceput pentru această ocazie.
În articolul următor, vom dezvălui moleculele cheie din fiecare produs. Nu e nevoie să puneți întrebări, răspundem noi deja cât de curând!
Cu dragoste pentru fiecare fir de păr din gene,
Echipa InLei®.